Pfizer - studiu de caz

Rezultate: Cea mai de succes lansare de produs din istoria companiei

Pfizer Inc., cea mai mare companie de cercetare farmaceutica, a apelat la Trainingul SelfTrack pentru a lansa produsul “Lipitor”, prin care a capatat reputatia ulterior de brandul farmaceutic cu cele mai mari vanzari din lume. La acel moment, lansarea produsului a fost catalogata drept cea mai de succes de felul ei din ultimii 150 de ani din istoria Pfizer. Principiile de Accountability Training reprezinta pilonii principali in departamentul de vanzari al companiei Pfizer.

Dupa observarea rezultatelor generate de SelfTrack Training, vicepresedintele afiliat departamentului de vanzari a transformat intr-o prioritate crearea unui culturi de Accountability in intregul lor departament de vanzari.  A stiut ca acest lucru este o prioritate si un pas necesar in procesul de extindere si restructurare al companiei, luand in considerare cultura lor actuala care ii impiedica sa isi atinga  obiectivele. Acesta afirma: Trainigul The Oz Principle a facut mai usoara intelegerea conceptului de Accountability si a imbunatatit eficienta noastra in mod evident. Intreaga noastra organizatie a inglobat conceptul si a transformat totul intr-o cultura ce opereaza “Above The Line”. Cel mai important, The Oz Principle a facut foarte usor de inteles pentru noii, reprezentati ai organizatiei, cu ce se ocupa Pfizer Pratt Pharmaceuticals atat in ceea ce priveste cultura cat si modul nostru de operare ca grup. Departamanetul de vazari a fost complet entuziasmat de training.

Conceptul de Accountability este contagios. Succesul unei singure divizii a raspandit trainingul si in alte divizii. Vicepresedintele afiliat departamentului de vanzari mai spune: “am implementat trainingul in intreaga organizatie iar rezultatele au fost uimitoare, atat din punct de vedere al vanzarilor cat si din punct de vedere cultural. Accountability a crescut la toate nivelurile, iar feedbackul a devenit o norma si nu o exceptie.”