others Track

The Holding Others Accountable Training

Based on The New York Times Bestseller "How Did That Happen?"

Programul Others Track oferit de Partners in Leadership include trainingul “Holding Others Accountable” iar la baza aparitiei lui se afla bestsellerul din New York Times: “How Did That Happen?” Acesta reprezinta un ghid eficient prin care persoanele din jur sunt motivate sa fie accountable pentru rezultatele pozitive obtinute.

Elementul principal al acestui program il constituie modelul : “Accountability Sequence” ce propune o abordare pozitiva pentru motivarea celor din jur sa fie accountable si sa indeplineasca asteptarile principale  -  asteptari pentru care neindeplinirea lor nu reprezinta o optiune. Acest model cuprinde doua parti: “The Outer Ring” si “The Inner Ring”.

In “The Outer Ring” sunt expuse modalitatile prin care se pot stabili eficient aceste asteptari pe care le avem de la persoanele responsabile de indeplinirea lor; iar “The Inner Ring” arata modul de gestionare  a asteptarilor neindeplinite prin identificarea problemelor si gasirea solutiilor corecte.

Obiectivele trainingului:

Indeplinirea cu succes a asteptarilor principale prin aplicarea modelului “Accountability Sequence”.

Imbunatatirea conexiunilor de Accountability din cadrul lantului de asteptari.

Cunoasterea modului de maximizare a avantajelor si de evitare a dezavantajelor stilurilor comune de Accountability.

Stapanirea secventelor din "The Outer Ring" pentru stabilirea asteptarilor principale.

Analiza continutului modelului "The Inner Ring" si gestionarea asteptarilor neindeplinite.

Scopul trainingului:

Pentru a ajuta participantii workshopului sa invete cum sa fie indeplinite mai bine asteptarile principale prin motivarea celor din jur sa fie responsabili de rezultate intr-o mainera pozitiva.

THE OUTER RING: FORM EXPECTATIONS

Grupul functioneaza prin utilizarea conceptului de “Accountability Styles” si invata cum sa maximizeze avantajele si sa evite dezavantajele pentru fiecare stil comun. Prin implementarea conceptului “Expectations Chain”, participantii vor aplica forumularul “Checklist” (reprezinta primul pas in stabilirea asteptarilor principale) celor 5 responsabili principali de obtinerea rezultatelor.

THE OUTER RING: COMMUNICATE EXPECTATIONS

In aceasta etapa, interesul participantilor va fi indreptat spre modelul comunicarii asteptarilor: “Why-What-When”.  Acestia il vor aplica pe  lista asteptarilor organizationale principale dar si pe lista persoanelor responsabile mentionata mai sus.

THE OUTER RING: ALIGN AND INSPECT EXPECTATIONS

Participantii vor invata doua tipuri de aliniament: “Complyment” si “Complete Alignment”. Acestia vor aplica conceptul de Alignment Dialogue pentru asteptarile pe care le au. Participantii vor invata de asemenea cum isi pot evalua asteptarile intr-un mod ce ajuta la construirea increderii si a moralului.

THE INNER RING: MANAGING UNMET EXPECTATIONS

Pe parcursul acestei etape, grupul va participa la un exercitiu de livrare a feedbackului individual pentru a discuta despre propria lor “Accountability Connection”. Acestia vor invata despre conceptul de “Accountability Conversation”, pe care il vor pune in practica prin exercitii interactive si aplicatii ale celor patru solutii componente ale modelului Inner Ring.